15 juli 2010

Voorkant boek?

Voor Nederlands moesten we een krant maken en als extra moest je een paar dingen erbij verzinnen. En een vervolgverhaal maken was er een van. Dus ik heel ijverig iets verzinnen, schoot me het eerste zinnetje te binnen toen ik net wakker werd ><.
Tot nu toe heb ik 4 hoofdstukken, dat zijn de 3 vervolgdelen en het eerste A4 tje. ze zijn natuurlijk niet al te lang, want ja, ik ben pas een beginner en een echt groentje. ik weet ook niet hoe ik de hoofdstukken moet noemen dus doe ik dat gewoon met cijfers :D. ik wil er een boek van maken dus ga ik het proberen uit te geven bij een uitgeverij. En wel bij een Print-On-Demand uitgeverij. Dus ze drukken het boek pas als iemand het besteld, lekker handig en scheelt heel veel in de kosten. Het kost mij helemaal niks en krijg 10% van de winst.. Niet mis al zeg ik het zelf. Maar ach ja, het is nog lang niet zover. Heb tot nu toe 15 pagina's dat is inclusief een pagina die de voorkant voor moet stellen...
Die wil ik wel even laten zien. Want ja, ik wil wel weten of hij mooi en goed genoeg is!
Hier is het dan..

Geen opmerkingen:

Grow Your Own Drugs

Als je van tuinieren en zelf middeltjes maken houdt dan is dit echt iets voor je. Ik hou van de eenvoud van al de remedies. Ik vind het o...