19 maart 2012

Paaspop - Day One

Het zijn maar 10 luttele minuutjes die ik zal moeten fietsen om bij het Paaspop terrein te komen. Zó dichtbij zit ik bij de openingsknaller van het festivalseizoen, dat ik de muziek thuis kan horen als de wind de goede kant op staat. Ik kan dan heerlijk meeluisteren met de mix aan muziekstijlen en artiesten. Toevallig werk ik vlak bij het terrein van Paaspop. Dus ik kan elke dag wel een kijkje nemen hoe het gaat met opbouwen.

Ik ben van plan om elke dag een foto te maken.. Het zal niet altijd lukken, maar ik zal de dagen zeker bij houden. De opbouw van alle tenten op de foto zetten en laten zien hoe iets reusachtigs klein moet beginnen.

Day One

Geen opmerkingen:

Grow Your Own Drugs

Als je van tuinieren en zelf middeltjes maken houdt dan is dit echt iets voor je. Ik hou van de eenvoud van al de remedies. Ik vind het o...