14 maart 2012

Verjaardagscadeau

Mijn broertje is 21 maart jarig. Hij word dan alweer 14 jaar, klinkt al oud he? Erben houd heel veel van voetbal. Alles, maar dan ook werkelijk waar alles weet hij van voetbal. Soms denk ik dat hij meer voetbalfeitjes en alles leest dan huiswerk maakt. Het is ook wel een beetje eng hoor. Dat hij alleen maar over voetbal praat, zo eng dat ik er nog wat van opsteek. En inmiddels weet ik welke clubs er in de premier league, champions league spelen en wie er om de KNVB beker strijden. Welke spelers dit moment "hot-topic" zijn en wie er naar welke clubs gaan. Als FC Barcelona en Real Madrid tegen elkaar moeten spelen dan is Erben er altijd als de kippen bij om te kijken en heeft hij altijd wel een voorspelling.
Maandag- en vrijdagavond zijn voor hem altijd top dagen. Dan komt vaste prik, Voetbal International. Niets en niemand staat hem in de weg om dat te kijken. Al meerdere malen klaagt mijn vader of op maandag of vrijdag dat hij het weer eens kijkt. VI is een praatprogramma over voetbal. Ze behandelen dan de wedstrijden van het weekend of van de vorige week. Erben is er helemaal verknocht aan.


Vandaar dat ik precies weet wat ik moet kopen! Ik hou het lekker creatief en goedkoop. Ik koop de VI (ja, er is een tijdschrift van!) van die week. En daarbij heb ik kaartjes voor de EK- kwalificatiewedstrijden van Jong oranje onder de 17! Die worden gewoon even in ons dorpje gehouden. En dan hier foto's van mijn creatie.

Geen opmerkingen:

Grow Your Own Drugs

Als je van tuinieren en zelf middeltjes maken houdt dan is dit echt iets voor je. Ik hou van de eenvoud van al de remedies. Ik vind het o...